Narożnik ARO ( 1NL/P+el.narożny+2,5Lux L/P ) - GKI DESIGN
Opis
Narożnik Aro to ciekawa kompozycja nowoczesnego wyglądu z solidną budową. Wyróżniający się ciekawym designem, sprawdzi się doskonale zarówno w pomieszczeniach utrzymanych w minimalistycznym stylu, jak i w luksusowych salonach. Oprócz niebanalnego wyglądu mebel ten charakteryzuje się wysoką funkcjonalnością. Posiadający opcję spania oraz wykonane z wysokiej jakości materiałów siedziska wpływa na komfortowy i wygodny wypoczynek. Narożnik Aro oprócz szerokich siedzisk, został wyposażony w regulowane zagłówki oraz stabilne podłokietniki. Dodatkowym atutem jest fakt, iż występuje w szerokiej gamie kolorów oraz bogatym wachlarzu tkanin i skór. W przypadku tych ostatnich możliwe jest dokonanie przeszyć mokasynowych lub za pomocą kontrastowej nici, co pozwala na lepsze wkomponowanie mebla do aranżacji naszego salonu.
Cechy charakterystyczne :
- narożnik z funkcją spania bez pojemnika na pościel
- zagłówki regulowane
- 2 lata gwarancji
- styl nowoczesny
- istnieje możliwość zmiany wymiarów
- zdjęcie przedstawia narożnik w skórze naturalnej
Wykonanie :
- siedzisko - sprężyny faliste
- oparcie - pianka HR
- mebel tapicerowany w tkaninie lub skórze naturalnej ( w/g wzorników )
- przeszycia mokasynowe - tylko skóry naturalne
Opcje dodatkowo - płatne :
WZORY TKANIN grupy tkanin UWAGA : CENA W ZALEŻNOŚCI OD GRUPY MATERIAŁOWEJ Widoczne tkaniny, skóry oraz kolor drewna mają charakter podglądowy i mogą odbiegać od rzeczywistych, wzorniki tkanin, skór i kolorów dostępne są w punktach sprzedaży. |
|
TKANINY GR : I
|
zobacz |
TKANINY GR : II
|
zobacz |
TKANINY GR : III
|
zobacz |
TKANINY GR : IV
|
zobacz |
WZORNIKI SKÓR NATURALNYCH grupy skór |
|
SKÓRA GR: 1
|
zobacz |
SKÓRA GR: 2
|
zobacz |
SKÓRA GR: 3
|
zobacz |
Jeśli zainteresowany jesteś oferowanym programem, a nie znalazłeś interesującej Ciebie konfiguracji, napisz do nas! Przygotujemy dla Ciebie ofertę specjalną na wybrany układ modułowy. kontakt@meblotraf.com.pl 502 309 948
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.