Narożnik EXELENCE 2,5FL-E-1BB-PL-1BBEL-BOK/R
Opis
Duży i obszerny narożnik Exellance idealny do przestronnego i dużego pokoju zachwyca dodatkowymi funkcjonalnościami, które podnoszą wartość użytkową mebla. Narożnik posiada praktyczną funkcję spania typu sedalift bez pojemnika na pościel. półka na laptopa ruchomym blatem umiejscowiony jest tuż obok części z funkcją relaksu elektrycznego wyposażoną w ruchome zagłówki zapraszając do komfortowego odpoczynku. Narożnik dostępny jest w wersji prawostronnej oraz lewostronnej.
Cechy charakterystyczne :
- narożnik z funkcją spania ( typ SEDALIFT )
- bez pojemnika na pościel
- funkcja relaksu elektrycznego
- narożnik PRAWY
- regulowane zagłówki
- nie wymaga odsuwania od ściany
- wygodne podłokietniki
- komfortowe oparcie i siedzisko
- nóżki drewniane
- nowoczesny styl
Elementy modułowe :
- 2,5FL ( sofa 2,5 funkcja spania )
- E ( element narożny )
- 1BB ( fotel bez boków )
- PL ( półka na laptopa )
- 1BBEL ( fotel bez boków z relaksem elektrycznym )
- BOK/R ( bok prawy )
SZCZEGÓŁY
- siedzisko - pianka HR
- oparcie - pianka HR
- możliwość wykonania nici kontrastowych
- nóżki drewniane 4 cm ( w/g próbnika )
Rodzaj obicia :
- tkaniny
- skóra naturalna
- eco-skóra
WYMIARY :
- szerokość - 277 - 310 cm
- głębokość - 100 cm
- głębokość siedziska - 53 cm
- wysokość - 90 - 106 cm
- wysokość siedziska - 44 cm
- pow.spania - 144 x 196 cm
UWAGA : CENA W ZALEŻNOŚCI OD GRUPY MATERIAŁOWEJ
Widoczne tkaniny oraz kolor drewna mają charakter podglądowy i mogą odbiegać od rzeczywistych, wzorniki tkanin i kolorów dostępne są w punktach sprzedaży.
TKANINY grupy tkanin |
|
TKANINY GR : I
|
zobacz |
TKANINY GR : II
|
zobacz |
TKANINY GR : III
|
zobacz |
TKANINY GR : IV
|
zobacz |
SKÓRY NATURALNE |
|
HERMES
|
zobacz |
Jeśli zainteresowany jesteś oferowanym programem, a nie znalazłeś interesującej Ciebie konfiguracji, napisz do nas! Przygotujemy dla Ciebie ofertę specjalną na wybrany układ modułowy. kontakt@meblotraf.com.pl 502 309 948
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.