Stół rozkładany RICO ( buk - dąb ) - BOMAR MEBLE
Opis
Stół rozkładany Rico to modnie zaprojektowany mebel, który świetnie będzie wyglądać w nowocześnie zaaranżowanej jadalni. Uwagę zwraca masywna konstrukcja stołu, dzięki której jest on bardziej stabilny i wytrzymały. Stół dostępny w wielu wybarwieniach, dzięki temu zróżnicowaniu kolorystycznemu dopasujesz go do pozostałych mebli, które znajdują się w Twoim wnętrzu. Stół w wersji podstawowej ma długość 80 cm, jednak można go rozłożyć do długości 230 cm. Przy stole Pedro z pewnością pomieścisz wszystkie bliskie osoby podczas różnych uroczystości.
Cechy produktu:
- stół rozkładany
- dostępne wymiaru: 80x80-230, 90x90-240 cm
- wkłady przedłużające blat: 3 x 50 cm przechowywane poza stołem
- stół cechuje estetyczny wygląd jak i odporność na czynniki zewnętrzne
- styl klasyczny
Wybarwienia ( rodzaj drewna ):
- drewno bukowe
- drewno dębowe
- dopłata 10% do koloru - buk biały, czarny matowy ( noga )
- dopłata 10% do koloru - łączenie kolorów ( blat-noga )
Wykonanie :
- stół wykonany jest z litego drewna bukowego lub dębowego
- okleina naturalna
- system rozkładania: teleskopowy – jedna część blatu przesuwa się wraz z nogami, druga pozostaje nieruchoma
- najnowszej generacji ekologiczne lakiery zabezpieczają powierzchnię przed wysoką temperaturą
- stosuje się do produkcji najlepszej jakości tarcicę, lakiery i akcesoria
- prowadnica teleskopowa
Wymiary 80x80x230 cm
- Długość (min. - max.): 80 - 230 cm
- Szerokość: 80 cm
- Wysokość: 76 cm
- Ilość i wymiar wkładek: osobno 3 x 50 cm
- Liczba miejsc przy stole: 4 osoby / 8 osób
- Gwarancja: 24 miesiące
Wymiary 90x90x240 cm
- Długość (min. - max.): 90 - 240 cm
- Szerokość: 90 cm
- Wysokość: 76 cm
- Ilość i wymiar wkładek: osobno 3 x 50 cm
- Liczba miejsc przy stole: 4 osoby / 10 osób
- Gwarancja: 24 miesiące
UWAGA : CENA W ZALEŻNOŚCI OD RODZAJU DREWNA
Widoczne wybarwienia drewna mają charakter podglądowy i mogą odbiegać od rzeczywistych, wzorniki drewna dostępne są w punktach sprzedaży.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.