Narożnik CANYON - GABI MEBLE
Opis
Nowoczesny narożnik CANYON U to odpowiedni narożnik do większego salonu. Solidny, wytrzymały, w kształcie litery U idealnie będzie pasować do nowoczesnych, przestrzennych wnętrz. Dzięki swojej wysokiej funkcjonalności jest jednym z naszych faworytów! Pozwoli Ci zrelaksować się po ciężkim dniu w pracy. Wyposażony w dwa pojemniki na pościel w otomanie. Dopełnia całą stylizację eleganckimi nóżkami z tworzywa sztucznego w kolorze chromu. Narożnik CANYON to połączenie stylu, prostego designu, ale również funkcjonalności. Stworzony specjalnie na potrzeby nowoczesnych rozwiązań! Został wykonany z najwyższej jakości materiałów, które zapewniają trwałość na długie lata użytkowania. Kanapa narożna w kształcie litery U to uniwersalny mebel. Nie musisz podawać żadnej strony. Narożnik został wyposażony w funkcję spania z systemem rozkładania DL. Aby rozłożyć narożnik należy lekko podnieść siedzisko do góry i przesunąć do przodu. W tym przypadku środkowa część się rozkłada. Siedzisko wypełnione najlepszą gatunkowo pianką oraz sprężynami falistymi. Obszerne i stylowe przeszycia na siedzisku przyciągają wzrok i dodaje uroku. Oparcie narożnika jest tapicerowane, a za podparcie Twoich pleców odpowiada 5 luźnych poduszek.
Cechy charakterystyczne :
- narożnik z funkcja spania
- z pojemnikiem na pościel x2
- oparcie - poduchy oparciowe
- komfortowe siedzisko
- nóżkami z tworzywa sztucznego w kolorze chromu
- narożnik PRAWY lub LEWY
- nowoczesny styl
CENA PROMOCYJNA DOTYCZY TKANIN
- MONOLITH - 15, 37, 48, 62, 63, 69, 77, 85, 97
- ASTON - 13, 15, 16, 17,18
- siedzisko - sprężyna faliste
Rodzaj obicia :
- tkaniny
- tkanina ( tkanina ze zdjęcia - ASTON 16 )
WYMIARY :
- szerokość - 325 cm
- wysokość - 88 cm
- głębokość - 174 cm
- pow.spania - 160 x 290 cm
Widoczne tkaniny oraz kolor drewna mają charakter podglądowy i mogą odbiegać od rzeczywistych, wzorniki tkanin i kolorów dostępne są w punktach sprzedaży
*** kliknij na tkaniny ***
*** kliknij na tkaniny ***
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.